Szolgáltatás

Közösségi irodák a Regus központjaiban

Közösségi irodák a Regus központjaiban
Közösségi irodák a Regus központjaiban

A közösségi irodák az utóbbi években egyre inkább a munkavégzési módszerek szerves részévé válnak, hiszen lehetővé teszik például új cégek számára, hogy a kezdeti beruházások nélkül tudjanak igényes munkahelyen dolgozni.

Emellett további előnyökkel is jár, ha úgy döntünk, nem hagyományos irodát, hanem annak coworking formáját választjuk. A közösségi irodában példának okáért nem kell, csak az általunk használt helyért fizetni, valamint a technológiai eszközök működését és a bejövő posta kezelését is az irodát fenntartó csapat felügyeli.

A Regus irodaházaiban lehetőségünk van közösségi irodamegoldások igénylésére is, mely mentesíti az ügyfeleket a saját iroda berendezésének és üzemeltetésének költsége alól. Ezenkívül pedig csak akkor kell fizetnünk az általunk használt helyért, amikor ténylegesen dolgozunk. Az adminisztrációs munkákat a Regus adott irodaközpontjának elkötelezett csapata intézi, az iroda pedig igény szerint berendezhető vagy azonnal költözhető. Az ilyen megoldásokat igénybe vevők számára az irodán kívül professzionális tárgyalótermek és videókommunikációs szolgáltatások is elérhetők. A Regus Businessworld csomag segítségével pedig összesen 3,000 irodaház business lounge-ába nyerünk belépést.
Mindemellett a Regus lehetőséget teremt hagyományos irodák rövid távú és részmunkaidős bérlésére is, a bérleti díj a technológiai felszerelést itt is magában foglalja, továbbá a professzionális adminisztratív segítséget és recepciós szolgálatot is. A tárgyaló- és üléstermek rugalmas bérlése megkönnyíti a kapcsolattartást, így minden vállalkozó vagy üzletember nagy presztízst sugalló munkakörnyezetben fogadhatja potenciális üzletfeleit.