Budapest turizmusa fellendülőben van, a főváros egyre népszerűbb a külföldi turisták között, csakhogy a verseny a régió többi városával nagyon kiélezett.
Ebben a versenyben minden apró előnyt ki kell használni és a Budapest baths, mint hívó szó, egy ütős fegyver lehet ebben a harcban. Bécs, Prága, Pozsony, Krakkó, Rovijn, hogy csak néhány közép-európai vetélytársat említsünk, amelyek képesek elszívni a régióba érkező turisták jelentős részét. Impozáns a lista, ugye?
Prága a cseh sör városa, Bécs a császári pompa örököse, Krakkó egy ékszerdoboz és folytathatnám a sort. Budapest lehetne viszont a fürdők városa. Budapest baths felkiáltással hirdethetnénk minden nyugat-európai fórumon. Az ugyanis, hogy a város szép és viszonylag olcsó, már nem elég.
A bulinegyed ismertsége pedig talán éppen annyit árt a városnak, mint amennyit használ. Kétélű fegyver részeg fiatalokra építeni egy város imázsát. A több száz éves fürdőkultúra, a termálvíz viszont olyan adottság, amit kár lenne kihasználatlanul hagyni. Budapest baths, akár a város szlogenje is lehetne.